سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق خدمات زیبایی

نظر

 

اکثر عروس خانم ها دوست دارند در شب عروسیشان کلی تغییر کنند، مثلا دوست دارند آرایش و میکاپ عروس خاصی داشته باشند یا موهای رنگی داشته باشند و حتی دوست دارند از لنزهای رنگی برای جذاب شدنشان استفاده کنند. برای استفاده از لنزهای رنگی باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید. 

نکات مهم برای استفاد از لنز ها:

 

1. قبل از استفاده از لنز ها

قبل از استفاده از لنز ها برای زیبایی بیشترتان، هم در مواقع گذاشتن لنز داخل چشم و هم خارج کردن آن باید دست هایتان را کاملا بشویید و همچنین برای نگهداری از لنز ها باید آن ها را داخل محلول مخصوص خود قرار دهید.

 

Related image

 

2.رنگ لنز

انتخاب رنگ لنز کاملا سلیقه ای می باشد اما باید رنگ لنز را طوری انتخاب کنید که مناسب با رنگ پوست و همچنین آرایش شما باشد. اگر آرایش شما به سبک اروپایی و یا لایت می باشد باید از رنگ های روشن استفاده کنید ولی اگر آرایش شما غلیظ و با به سبک خلیجی باشد بهتر است از رنگ های تیره تر استفاده کنید. به این نکته باید توجه بسیاری داشته باشید که قبل از انتخاب رنگ لنز باید به رنگ چشمان خودتان دقت کنید و باید رنگ لنز خیلی متفاوت تر از رنگ چشمانتان نباشد؛ تغییر کردن زیادی آن هم در شب عروسی خیلی هم خوب و مناسب نیست. 

 

نکته مهم: اگر در هنگام استفاده از لنز احساس سوزش کردید بلافاصله باید لنز ها را از چشمانتان خارج کنید، چون اکثرا چشم ها نسبت به لنز ها حساسیت نشان می دهند و باعث قرمز شدن چشم ها می شود.

 

3.آرایش با لنز 

قبل از شروع میکاپ عروس باید لنز های مد نظرتان را داخل چشم قرار دهید و سپس آرایش را شروع کنید و همچنین برای پاک کردن آرایش ابتدا باید لنز ها را از چشمانتان خارج کرده و سپس آرایش را پاک کنید. 

 

4.ممنوعیت استفاده از لنز برای چه کسانی است؟

اگر شما هم جزو آن دسته از عروس خانم هایی هستید ک برای الین بار در شب عروسیتان می خواهید از لنز استفاده کنید، به شما توصیه می شود که از این کار منصرف شوید چون امکان اذیت شدن چشمانتان زیاد است و خودتون خیلی اذیت می شوید. 

اما اگر به استفاده از لنز اصرار دارید پس حدود 2 الی 1 هفته قبل از شب عروسیتان از لنز استفاده کنید که چشمانتان عادت کند.