سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق خدمات زیبایی

نظر

کاشت مژه

یکی از فاکتور های مهم زیبایی برای عروس خانم ها داشتن مژه هایی بلند، پرپشت و حالت دار می باشد که در میکاپ عروس نقش به سزایی دارد و باعث جذاب شدن هرچه بیشتر چشم ها می شود، که البته برای این کار هر ساله متدهای کارآمدی در آرایشگاه ها برای ارائه به مشتریان وجود دارد و یکی از روش های بلند کردن مژه که بسیار هم رایج شده است، کاشت مژه می باشد.

خانم ها برای آرایش روزانه و همچنین برای رفتن به مراسم های خاص و جشن ها می توانند از کاشت مژه بهره ببرند که البته این کار برای عروس خانم ها نیز بسیار باب شده است چون در میکاپ برای عروس نقش بسیار موثری دارد و همانطور که گفتیم جذابیت چشم ها را بالا می برد و حتی در عکس و فیلم در شب عروسی خود بسیار زیبا و جذاب می شوند. 

 

Výsledek obrázku pro â?«Ú©Ø§Ø´Øª Ù?Ú?Ù? براÛ? عرÙ?سâ?¬â??

 

کاشت مژه در دو مدل انجام می شود؛ 1.دائم 2.موقت، کاشت مژه باید توسط فردی که حرفه ای است و دوره دیده انجام شود که قطعا از حساسیت بالایی نیز برخوردار است چون با استفاده از چسب انجام می گیرد و چشم هم عضو بسیار حساس برای بدن می باشد. 

کاشت مژه می تواند هم به صورت یک سره باشد و هم به صورت دانه ای، اشخاصی که مژه های پرپشتی دارند می تونند به راحتی از مژه ای دانه ای استفاده کنند و آرایش بر روی این چشم ها بسیار قشنگ تر و زیبا تر می شود، اما مژه های یک سره را باید با دقت بیشتری به کار ببریم که آرایش نیز جذاب شود.

عمر مفید مژه بستگی به نگهداری و مراقب خودتان دارد اما مژه های موقت بین یک هفته تا یک ماه ماندگاری دارند، اما در کاشت مژه دائم شما هر ماه می توانید برای ترمیم آن به آرایشگاه مراجعه کنید و مجددا مژه های یک دست و مرتبی را داشته باشید. 

نکته دیگری که وجود دارد؛ کاشت مژه ممکن است باعث ریزش مژه های خودتان شود که اصلا جای نگرانی نیست و باید در آرایشگاه از آرایشگرتان بخواهید که از چسب مرغوبی استفاده کند.