سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق خدمات زیبایی

نظر

شما صدرصدر عروس زیبایی خواهید شد! بله این قطعا حقیقت دارد، برای اینکه به تمامی کارهایتان رسیدگی کنید و چیزی از قلم نیفتد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

عروس خانم ها باید به این نکته بسیار توجه داشته باشند که حتما 7 الی 10 روز قبل از روز عروسی خود باید به تمامی کارهای مربوط به خدمات زیبایی رسیدگی کنند و به ترتیب آن ها را انجام دهند.

 

Image result for â?«Ø®Ø¯Ù?ات زÛ?باÛ?Û?â?¬â??


چه کارهایی انجام دهیم: 

1_ پاک سازی صورت

عمل پاک سازی صورت باید یک هفته قبل از روز عروسی انجام شود؛ به این منظور که میخواهیم صورت به طور کامل از جوش و آکنه خالی باشد و برای میکاپ عروس صورتی یک دست و پاک داشته باشیم.

 

2_ تقویت مو و رنگ مو

برخی از عروس خانم ها درخواست رنگ مو برای شب عروسی خود را دارند؛ اگر رنگ روشنی را بخواهند باید عمل دکلره بر روی مو ها انجام شود و این کار یکمی زمان بر است و باید یک روز کامل را به آرایشگاه عروس مراجعه کنند تا به خواسته خود برسند و کسانی که رنگ تیره ای رو در خواست دارند با یک بار رنگ کردن به دلخواه خود می رسند، بناربراین باید 10 روز قبل از روز عروسی خود به آرایشگاه مراجعه کرده و عمل رنگ مو را انجام دهید تا در شب عروسی رنگ موهایتان بسیار جذاب شود.

 

3_کاشت ناخن و کاشت مژه

کاشت ناخن برای عروس خانم ها باید حداقل 3 روز قبل انجام شود که اگر مشکلی پیش آمد بتوان آن را ترمیم کرد و همچنین کاشت مژه که فقط برخی از عروس خانم ها این درخواست را دارند باید قبل از روز عروسی انجام شود و نوع آن نیز برای آرایش بسیار مهم است، بصورت دانه ای کار شود یا به صورت کامل.

 

4_ اپیلاسیون و اصلاح بدن

برای اینکه در شب عروسی خود بدرخشید باید حتما بدنتان را اصلاح کنید، با عمل اپیلاسیون می توان این کار را انجام داد البته باید حداقل یک هفته قبل به آرایشگاه رفته و اپیلاسیون را انجام دهید.

برخی از بدن ها به مواد اپیلاسیون و شدت آن حساسیت دارند و احتمال کبودی وجود دارد پس برای جلوگیری از این کار حتما قبل از عروسیتان این کار را انجام دهید. و اصلاح صورت و ابرو نیز باید در این انجام شود.

 

5_ مهمترین کارها در همان روز عروسی انجام می شود؛ شینیون عروس و میکاپ عروس باید به سلیقه خود عروس خانم و باتوجه به رنگ مو و فرم صورت انجام شود.